Cliënten thuiszorg ontvangen brief over Zorgkaart Nederland

14 december 2017

In de week van 11 december ontvangen de thuiszorgcliënten van Zorggroep Meander een brief met de vraag of zij ons willen waarderen op Zorgkaart Nederland. Als Zorggroep Meander zijn we gericht op het blijven verbeteren van onze zorg, in de kleine en in de grote dingen. Daarbij vinden we het belangrijk om te horen wat cliënten vinden van de zorg die zij van ons ontvangen. Daarom vragen wij hen om op de website Zorgkaart Nederland www.zorgkaartnederland.nl een eerlijke waardering over ons achter te laten.

Het einde van het jaar nadert en dat vinden wij een goed moment om terug te kijken. Wat is er in het afgelopen jaar gebeurd? Wat gaat goed en wat kan beter? Waar kunnen we van leren? Daarom vragen we onze cliënten om te laten horen waarover zij erg tevreden zijn en ons tips of opmerkingen te geven over wat nog beter kan. Van deze waarderingen kunnen wij leren én het helpt anderen in hun zoektocht naar een zorgorganisatie die hen de juiste zorg kan verlenen.

Bij de brief hebben we een korte instructie gevoegd die kan helpen bij het plaatsen van een waardering. Bij het invullen van een waardering worden vragen gesteld over:

  • het maken en nakomen van afspraken,
  • de kwaliteit en het resultaat van de geleverde zorg,
  • de manier waarop de medewerkers met u omgaan,
  • of de zorg aansluit bij wat u belangrijk vindt,
  • of er naar u wordt geluisterd,
  • de accommodatie.